Publikuar: Qer 23 2017 01:07

Marketing Research

Publikuar: Qer 23 01:07
Shikime: 3
Pershendetje,

kerkohet nje person i diplomuar ne marketing ose statistike ekonomike dhe qe ka minimumi 6 muaj deri ne nje 1 vit eksperience ne e marketing research.
Personi duhet te jete autonom dhe te analizoj te dhenat sasiore dhe cilesore , tendecat e tregut dhe strategjite e konkurrences.
Per cdo informacion jeni te lutur te dergoni CV ose ne gjuhen italiane ose angleze prane [email protected]

Pergjejgjesite:
1. te mbeldhe te dhenat mbi konsumatoret , konkurrenten dhe te konsolidoje informacionet ne artikuj, relacione dhe prezantime.
2. te kuptoj objektivat e biznesit dhe te dhenat e projektimit dhe preferencat e klienteve.
3. te plotesoje te dhenat statistikore dhe ti ragrupoj me metoda moderne dhe tradicionale
4.te interpretoje te dhenat dhe te japi sugjerime
5. te analizoje te dhenat me sipas metodes SWOT
6. te perdore te dhenat dhe rezultatet e mbledhura ne nje katalog dhe database
7. te jap te dhena mbi konkurrencen dhe ofertat e tregut per kompani te ndryshme, modele pricing, shitje etj.
8. te jete i informuar mbi tendencat e tregut dhe praktikat dhe implemetimin e praktikave te kerkimit.


Kualifimikimet dhe eksperiencat:

eksperience e provuar ne fushen e marketingut
kapacitet te interpretoj te dhenat dhe te jete multi-task
.te kete kapacitet komunimit dhe prezantimit ne gjuhen italiane njohuri e paketave statistikore (SPSS, SAS etj), te dhena dhe paketen MS Office

4. te njohe web research , te jete web analytics
5. te kete familjaritet me programet CRM
6. te dije te mbledhe te dhenat , sondazhe, focus group etj
7. te njohe ne menyre operative data warehousing, data mining dhe modelling
nëse ky njoftim prish Rregullat e Njoftimeve ose Shkëmbim i sigurtë
3

Adresa:

Web-faqja jonë përdor Cookies për të përmirësuar eksperiencën tuaj në shfletimin e faqes. Duke klikuar "Unë pajtohem" ose duke vazhduar me përdorimin e web-faqes, ju pajtoheni me përdorimin e Cookies. Nëse ju nuk pajtoheni, ju mund t'i ndryshoni parametrat e kërkimit në shfletuesin tuaj.

Më shumë informacione