Si te caktoni cmimin e duhur per produktin qe shitni

Si të caktoni çmimin e duhur për produktin që shitni

Keni vendosur që të shitni një produkt dhe nuk jeni të sigurt se çfarë çmimi të caktoni? Një nga sekretet e suksesit në shitjen e produkteve tuaja është caktimi I një çmimi të përshtatshëm produktit tuaj. Nëse ju I jepni çmim më të lartë se sa vlera e produktit që shitni ju do të humbni shumë konsumatorë pasi që nuk është e lehtë që ti bindni të blejnë një produkt më të shtrenjtë se sa zakonisht edhe nëse jeni një shitës I mirë. Në anën tjetër nëse ju I jepni çmim shumë të ulët poduktit do të ngjallni dyshime për gjendjen funksionale të produktit.

Caktimi I çmimit varet nga disa faktorë si konsumatorët që ju synoni, çmimi që caktojnë konkurrentët tuaj, dhe kuptimin e marrëdhënes ndërmjet çmimit dhe kualitetit.

Prandaj ju duhet të kujdeseni që ti jepni çmimin e duhur produktit që ju shitni dhe për këtë mund të ju duhen disa këshilla.

 

Çmimi I ulët

Caktimi I një çmimi të ulët për produktin tuaj mund të ketë pasoja të këqija edhe pse shumica besojnë se duhet të veprojnë kështu në një ekonomi të dobët.  Shumë biznese gabimisht I japin një çmim shumë të ulët produkteve të tyre duke tentuar që ti bindin konsumatorët se produkti I tyre është alternativa më e lirë.

Mbani mend se konsumatorët dëshirojnë të ndjehen se ata kanë marrë vlerën e duhur për paratë e shpenzuara dhe shumica e tyre hezitojnë të blejnë nga diksuh që jep më pak kualitet.

 

Çmimi I lartë

Në anën tjetër, vënia e një çmimi të lartë do të zvogëlojë shitjet tuaja pasi që blerësi çdoherë do të shikoj edhe çmimet e konkurrentëve tuaj, për këtë arsye edhe ju duhet ti shikoni çmimet e konkurrentëve tuaj dhe të gjeni një mesatare. Çmimet që kalojnë mundësinë e shpenzimeve nga konsumatorët do të ndikoj keq tek shitjet.

 

Njihni konsumatorët tuaj

Bërja e rikërkimeve të marketit të produktit tuaj është një hapë I rëndësishëm drejt caktimit të çmimit të produktit. Ju mund të merrni informata rreth mendimeve të konsumatorëve tuaj duke biseduar me ata ne rrjete sociale. Ju duhet ti njihni mirë konsumatorët tuaj në faktorë si demografik- a janë më shumë meshkuj apo afemra ata që blejnë produkteet tuaja, a blejnë më shumë online apo fizikisht në shitore, dhe se a janë të ndjeshëm në çmim.

 

Njihni konkurrentët tuaj

Është sumë e dobishme të I shikoni çmimet e konkurrentëve tuaj, pasi që edhe konsumatorët do të bëjnë të njëjtën gjë për të gjetur oferten e duhur. Shikoni njoftimet e produkteve të ngjashme me tuajin. Krahasoni çmimin e që ju dëshironi ta vendosni me çmimin e konkurrentëve tuaj, caktoni çmimin e duhur, dhe krijoni njoftimin për të shitur produktin tuaj.

Në fillim