Keshilla per pershkrimin e produkteve

Këshilla për përshkrimin e produktit tuaj në njoftim

 

Përshkrimi I produktit është kopja që shpjegon se për çfarë shërben produkti dhe a ja vlen për ta blerë me çmimin I caktuar. Qëllimi I përshkrimit të produktit është që ta njoftoni konsumatorin me informata të rëndësishme rreth karakteristikave dhe benefiteve të produktit në mënyrë që ti tëheqni më shumë klientët për të blerë produktin.

Ajo që shumica e njerëzve e bëjnë gabim kur janë duke krijuar një njoftim për produktin e tyre, është shënimi I një përshkrimi që thjeshtë përshkruan produktin që shitni. Pra nuk duhet bërë përshkrimi ngjashëm sikur në pjesën e prapme të kutisë së produktit.

Le ti shikojmë disa këshilla për të shkruar një përshkrim që I tërheq blerësit potencial:

1. Fokusohuni në blerësin tuaj ideal

Kur ju shkruani një përshkrim me një grumbull të tipeve të njerëzve në mendje, përshkrimi juaj do të bëhet I përzier dhe përfundoni duke mos ja kushtuar askujt njoftimin.

Kur jeni duke shkruar njoftimin për produktin tuaj filloni duke menduar për blerësin ideal, çfarë fjalëve përdorë ai më shpesh? Çfarë fjalëve I urren? Çfarë pyetje bën ai më shpesh që duhet ti përgjigjeni?

Konsideroni se si do të flisnit me blerësin ideal nëse do të ishit duke I shitur në shitore fizikisht.

 

2. Menjanoni fjalët supreme

Fjalët si “më I miri”, “më I lehti për tu përdorur”, “më I avancuari” në mendjen e klientin duken shumë të pasinqerta prandaj është mirë që të mos I përdorni kur jeni duke krijuar njoftim. MIrpo nëse produkti juaj është special dhe I përshtatet disa nga këto fjalë supreme atëherë është mirë ta specifikoni përse produkti juaj ëstë më I miri ose më I lehti për tu përdorur.

 

3. Tërheq imagjinatën e lexuesit tuaj

Kërkimet shkencore kanë treguar se njerëzit që kanë në dorë një produkt dëshira e tyre për ta blerë atë rritet. Por ju jeni duke shitur online kështu që njerëzit nuk kanë se si ta shohin fizikisht produktin tuaj.

Kështu videot do të ndihmonin shumë në këtë aspekt mirëpo edhe një përshkrim I mirë do ti bëjë blerësit potencialë ta paraftyrojnë më mire produktin që do ta rriste dëshiren e tyre për ta blerë.

 

4. Bëjeni përshkrimin lehtë të lexueshëm

Nëse përshkrimi I produktit tuaj duhet të jetë I gjatë atëherë kujdesuni që përshkrimi të mos duket I gjatë për lexuesin.

Për ta bërë këtë shkruani në paragrafe të shkurtra dhe përmendni benefitet e produktit në Bulletpoint

 

Krijoni njoftime falas dhe filloni të shitni që Sot produktet që nuk ju nevojiten në MerrJep.al.

Në fillim