Kontaktoni Qendrën për Kujdesin ndaj Konsumatorëve të MerrJep nëse nuk mund t'i gjeni përgjigjet e pyetjeve tuaja më poshtë:
Ju mund ta ndryshoni ose ta ripërtërini njoftimin tuaj pasi të jetë publikuar. Kjo i jep njoftimit edhe tre muaj më shumë dhe një datë të freskët, duke e zhvendosur atë në maje të listës.
Kjo është mënyra e ndryshimit ose ripërtërirjes së njoftimit tuaj:
1. Shkoni tek njoftimi juaj.
2. Klikoni "Fshini, Ndryshoni ose Ripërtërini Njoftimin Tuaj".
3. Zgjidhni një mundësi "Ndryshoni + Ripërtërini Njoftimin" ose "Ripërtërini njoftimin tuaj pa e ndryshuar përmbajtjen". "Ripërtërini njoftimin tuaj pa e ndryshuar përmbajtjen" është mundësia më e shkurtër vetëm për ta ripërtërirë njoftimin. Kjo do të zgjas vetëm 15 minuta para se njoftimi juaj i ri ta zëvendësojë të vjetrën.
Kjo është mënyra se si ta fshini një njoftim:
1. Shkoni tek njoftimi juaj.
2. Klikoni “Fshini, Ndryshoni apo Ripëtërini njoftimin tuaj”.
3. Zgjidhni mundësinë “Fshini”.
4. Shkruani fjalëkalimin tuaj që keni zgjedhur në momentin e regjistrimit të njoftimit.
Kjo do të zgjas rreth 15 minuta para se njoftimi juaj të fshihet nga faqja.
Administratori i MerrJep do t’ju ndihmojë t’i ngarkoni fotografitë tek njoftimi juaj nëse ju keni probleme ta bëni një gjë të tillë vet. Bashkangjitni fotografitë duke përdorur formularin e vendosur në anën e djathtë të kësaj faqeje dhe dërgoni ato tek Qendra për Kujdesin ndaj Konsumatorëve.
Verifikoni se ju keni bërë kërkesë për të pranuar fjalëkalimin në emailin e njejtë që ju keni dhënë në momentin e regjistrimit të njoftimit tuaj. Kontrolloni mesazhet nga MerrJep në Spam folderin tuaj – emailat nga MerrJep ndonjëherë mund të klasifikohen si spam nga ofruesi juaj për shërbimet e postës elektronike. Nëse ju keni regjistruar njoftimin tuaj pa dhënë një email adresë, ju lutemi kontaktoni Qendrën për Kujdesin ndaj Konsumatorëve të MerrJep.
Mesazhet
Informacione mbi përdoruesin